1. Găsiți tipul de reparație de care aveți nevoie, pe pagina noastră. Dacă nu sunteți sigur ce este în neregulă cu aparatul, puteți comanda efectuarea unei diagnoze.
  2. Comandați și plătiți pentru reparații prin pagina noastră web. După câteva secunde, veți primi o confirmare a comenzii, cu un număr de comandă, care trebuie să fie inclus în coletul pe care îl trimiteți.
  3. Împachetați responsabil dispozitivul și trimiteți-l la următoarea adresă:

    FAN Courier Timisoara 1
    Calea Aviatorilor nr.4, VGP industrial park , Hala A2
    Oraş: Ghiroda
    Cod poştal: 307200
    Judeţul:Timiş
    Romania

    Vă sugerăm să trimiteți dispozitivul ca și un colet, pentru a putea beneficia de asigurarea conținutului de către expeditorul de mărfuri.
  4. Când dispozitivul este gata, acesta va fi trimis la adresa dvs. folosind metoda de expediere aleasă. Veți primi un număr de urmărire, astfel încât să puteți urmări expedierea atunci când pachetul este trimis către dvs.

NB: Nu trimiteți accesorii suplimentare, cum ar fi încărcătoare, carduri SD sau cartele SIM cu dispozitivul. Înainte de a trimite dispozitivul, este recomandat să faceți copie de rezervă a datelor de pe dispozitiv.